I need a drink.

Hej hopp i hallonskogen.

Idag är en sån dag där man i allra högsta grad ska undvika speglar. Jag ser ut som kom-och-hjälp-mig. Inte ens min egna mor hade stått ut med att titta på mig idag. Men det gör inget för jag har en fin insida (BAHAHA).

Jag har precis fått veta att jag får förstahandskontrakt på min lilla lägenhet nu.
Tyvärr har jag inga jävla pengar så jag kommer inte kunna inreda den. Det känns inte så kul att vara arbetslös längre. BÖÖÖL. Den är dessutom på typ 70 kvadrat så det är en jävla massa utrymme att fylla ut..


Ikväll skulle jag egentligen träffat E men jag är ledsen och nere så det är bäst att jag ger mig själv tid att deppa istället. Ska kolla på film och knapra på en gurka. Japp det är det enda ätbara jag har hemma och jag har minus 87 kronor på kontot. Att vara fattig är den bästa bantningsmetoden ever.



Ps. Jag tror jag är en Albino. Blek som en tysk röv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0