Interprate this Dr. Phil!

Inatt drömde jag att jag var bundis med Heidi Klum och skulle sitta barnvakt. Råkade tappa bort den yngsta men Heidi sa att det var lugnt för hon hade ju faktiskt 2 kvar och den lille skrek ändå bara hela tiden. Försökte kolla upp det i mammas drömbok men konstigt nog fanns inte Heidi inkluderad där?


Iaf. Igår hade jag inbrott i min lägenhet. Av Sandra. Jag låg och sov på soffan när hon tvingade mig att öppna trots att jag var naken och nyvaken och tvingade med mig till stranden. Men det var mysigt. Sen stack vi och åt sushi och på kvällen blev det förkrök hos Petra. Laholmskillarna hade ju varit och ridit och tydligen hade det sett rätt roligt ut! Petra hade dock spelat in det så förhoppningsvis får jag se filmen ikväll hehe.

Lyssnade på bra musik och drack lite vin och sen blev det uteserveringshäng på Trottobar. Jag var dock väldigt trött och ganska nere så jag ringde mamma som fick komma och hämta mig..


Hur vet man att man är jugge förresten?

Ens mamma tycker inte att det är pinsamt att köra in till stan med papiljotter i hela håret iförd pyjamas.


Mottog ett par riktigt dirty foton på msn och somnade sedan som ett spädbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0