MIN GODA VÄN KÅTJE.

Jag har en liten tösabit till vän som heter Jenny. Jenny är en kvinna med många talanger men speciellt en som utmärker sig mer än andra. Hon är nämligen den mest undersökande människan jag vet. Så kan man skriva om man vill linda in sina ord, ska man tala klarspråk så kan man även säga såhär:

JENNY IS A STALKER!

Hon kan få fram fakta om vem som fucking helst. Och så luskar hon ut saker som inte borde gå att luska ut.

Bush har gjort en rejäl tabbe och det var att inte låta Jenny söka upp Usama Bin Laden.

Love you ho!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag känner att jag hittat en själsfrände i Jenny;)
Scary...jag blir faktiskt rädd för mig själv ibland!

2008-05-07 @ 22:22:17
URL: http://emmi85.blogg.se
Postat av: Maria

Haha ibland chockar hon mig verkligen.. Men hon är väldigt användbar när man vill luska fram något :)

2008-05-08 @ 14:18:18
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0