Nöjda nu?

Hej hopp!

Har precis kommit hem till morsan och då jag fått ett par klagomål på min uppdateringsfrekvens får jag väl slita mig från mitt hektiska liv för att tillfredställa er litterära längtan. Nöjda nu fuckers?

Veckorna flyger förbi känns det som. Har spenderat en massa tid hos E, mycket tidiga mornar och fullspäckade nätter hehe. Sen har det blivit en del rajraj. Lördagen var det trevligaste jag varit med om på länge, Sandra lyckades supa sig radarpackad och skämma ut mig mer än någonsin men det gör inget för hon är mitt hjärtebarn :)

Har även mottagit sms från en person jag aldrig trodde jag skulle ha kontakt med igen. Tydligen har han problem med att glömma mig säger han. Det skiter jag fullständigt i, jag har gått vidare till nya och bättre vidder.

Hmm.. Något ni vill veta?
Jag har tappat mitt bloggflyt känner jag...

Jag kan ju bjuda er på en fin liten bild! De säger ju trots allt mer än tusen ord.

image335

Nyktert som faaaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0