Rastlös.

Jag har myror i brallan. Sitter som på nålar, det har jag gjort i ett antal dagar nu. Jag kommer gå runt och må piss tills jag får reda ut det här. Jag behöver verkligen få skriva av mig gällande frågan men det känns lite för privat.

Men ehh.. Ska man säga upp sitt nuvarande lägenhetskontrakt innan man flyttar in i nästa även om risken är enormt stor för att man inte får den andra lägenheten.. Typ?

Haha jag är inte så bra på att dölja mitt budskap känner jag. Men det gör nog inte så mycket.

Nu ska jag öppna en flaska vin och supa mig redlöst packad på morsans balkong. Jag råkade visa brösten för ett gäng medelålders människor innan när jag solade topless och reste mig utan en tanke på att jag var halvnaken. Men det gör inget det heller. Jag är inte pryd av mig.


TJÄRLEK PÅ EEEER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0