Röv.

Jag är trött på att folk surar på mig. Jag pallar inte ta itu med det just nu heller. Jag har tillräckligt med problem som det är ändå.

Usch fy, usch fy, usch fy
. Har legat inne med grav ångest sen i lördags.


Men fuck it! Igår sov jag hos Petra. Jag visade bilder på ett ex som Petra tyckte var skitsnygg, hon sa att jag borde satsa. Jag är dock inte lika övertygad, den perioden då vi träffades var den värsta i mitt liv. Fy fan. Jag ska nog försöka hålla mig ifrån killar ett tag och reda ut allt som behöver redas ur i mitt liv. Sen har jag ju en person som mitt hjärta bankar lite extra för som jag inte vill ge upp. Men jag tänker inte driva på, det är upp till honom att bevisa att han är värd min tid.


Eller fan. Jag behöver inga män..

De är bara till besvär.



Bilden ovan lockar inte alls... Inte ett dugg, de där musklerna  väcker ingen som helst lust.

No siiir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0