Topplistan består av bitches.

Idag har jag för första gången på länge läst några bloggar från topplistan. Alla jag lyckades klicka mig in på lät så jävla självupptagna att jag kräktes lite i munnen. Nu är det inte så sjysst att generalisera men det är fan roligare och lättare än att läsa igenom alla inlägg av alla på topplistan så jag nöjer mig med att säga:

Topplistan är ond.

Den gör en till en äcklig narcisist.


Det stööör mig att folk försöker rättfärdiga sina egocentriska inlägg med att skriva "eller åååh nej, så får man ju inte skriva för då är man ju självgod;)" eller att avfärda alla genom att säga att de är avundsjuka.

Listen up.

Sant självförtroende lyser igenom, det kommer inte ut genom en bred käft.



Nu ska jag fixa en ny Chai-Latte för jag råkade hälla i kebabkrydda istället för kanel i min förra.

Toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0